Migratiestatus

Op deze pagina staat een opsomming van de gerapporteerde problemen met het My McRoberts web portal die zijn opgetreden na de migratie op 27 oktober jl. McRoberts werkt er hard aan om deze problemen zo snel mogelijk te verhelpen.
 
Deze pagina wordt dagelijks geüpdatet. Laatste update: 01 December 2020 – 14:20

First things first
Als My McRoberts de melding geeft dat de DynaPort Manager niet geïnstalleerd is, maar je er zeker van bent dat dit wel het geval is, volg dan deze instructies (Engels).
 
MoveTest maakt niet langer gebruik van een Bluetooth verbinding, maar geen zorgen, je kunt nog steeds tests afnemen terwijl de proefpersoon de sensor draagt. Problemen met connectiviteit behoren nu tot het verleden.
 
De geüpdatete handleidingen:
MoveMonitor – Nederlands
MoveTest – Engels

Gerapporteerde problemen waar we momenteel aan werken.
Problemen die zijn opgelost zullen worden doorgestreept. We willen je vriendelijke verzoeken niet in contact te treden met onze supportheldesk wanneer het probleem dat je ervaart hieronder genoemd staat. Wij zijn ons zeer bewust van de implicaties voor lopende studies en klinisch werk en bieden onze welgemeende excuses aan voor het veroorzaakte ongemak. We proberen alle problemen zo snel mogelijk te verhelpen. Bedankt voor uw begrip.

1. Metingen starten direct, uitegstelde start is niet mogelijk. Dit is het meest urgente probleem waar aan gewerkt wordt. Opgelost op 04 november 2020
 
2. Wanneer je eerst een startdatum en -tijd selecteert en daarna je project, subject en visit wordt de startdatum en -tijd weer gereset. Hier kan omheen gewerkt worden door eerst project, subject en visit te selecteren en daarna de startdatum en -tijd.
 
3. Het zetten van MoveTest markers werkt niet altijd.
 
4. Subject codes kunnen maximaal 4 karakters zijn. Opgelost op 20 november 2020
U kunt contact opnemen met support@mcroberts.nl om tijdelijke subject codes te wijzigen. Als u reeds ervaring hebt met het Data Correction Form (DCF) dan kunt u deze hier downloaden. Dit formulier kunt u ingevuld en getekend opsturen naar support@mcroberts.nl zodat McRoberts de wijzigingen kan doorvoeren.
 
5. Gedeelde projecten zijn niet zichtbaar of bereikbaar (bijv. project, subject, visit) voor alle gedeelde gebruikers. Je kunt een tijdelijk project creëren om metingen te kunnen starten. Deze metingen kunnen op een later moment weer toegewezen worden aan het juiste project
 
6. Niet alle eerder verzamelde data is zichtbaar in het Data tab. Wij verzekeren dat deze data niet definitief weg is. Alle data zal binnenkort weer zichtbaar en beschikbaar zijn.
 
7. Sommige gebruikers meldden dat sommige settings in hun profiel of protocol gewijzigd zijn. Opgelost op 1 december 2020
 
8. Wanneer je een meting instelt en navigeert naar die meting in het Project (kolom aan linkerzijde in het Data tab), dan staat daar status ‘Failed’. Dit is echter niet het geval! Metingen zullen altijd gewoon starten wanneer je de melding ‘DynaPort Successfully configured, you can now disconnect the DynaPort’ krijgt tijdens het instellen van de meting. Ter verificatie hiervan kun je de Project Log in het Project checken. Hier moet staan dat er een meting voor de betreffende patient is ingesteld.